Vrátíme se do roku 2007 kdy jsme měli možnost testovat kávovary Krups řady 7200 a testy nedopadly úplně nejlépe. Nebudeme si nic nalhávat, ale řada 7000 která byla vyráběna v závodech China vypadala sice skvěle ale její kvalita už na tom byla hůř. Podle statistik které jsme dostaly od jednoho z prodejců bylo více než 45% strojů do dvou let reklamováno. Bylo jasné že pokud značka KRUPS nechce přijít o svoje dobré jméno musí tento problém rychle řešit.

Řešení se našlo a tak KRUPS vrátil výrobu zpět do Francie.
Co se tedy stalo s kávovary Krups?

Krups přišel na trh s novou řadou plnoautomatických kávovarů EA80.. a EA82..
Tyto kávovary prošly modernizací designu ale i technologie. V mlýnku používá kónické ocelové mlecí kameny, mlýnek umožňuje tři stupně hrubosti mletí.
Na úpravu vody používá nově špičkové filtry Claris, které jsou používány třeba pro kávovary JURA.
Velmi zajímavé je například automatické zapnutí a vypnutí kávovaru. Představte si například že ráno vstanete a kávovar je už nahřátý a připravený udělat Vám fantastické espresso.

Pokud milujete cappuccino nebo café latté stejně jako espresso, doporučujeme Vám dokoupit si k tomuto automatu i pěnič mléka KRUPS, díky kterému bude příprava těchto Vašich oblíbených nápojů hračkou.

Tyto kávovary ale mají i špičkovou službu VIP servis.

Co to je VIP servis?

Znamená to že na každém autorizovaném servisním středisku je speciální telefon který je pouze pro servis KRUPS, který slouží pro:

– zodpovězení případných dotazů týkajících se Vašeho přístroje
– poradenství v oblasti údržby Vašeho přístroje

– nabídku náhradních dílů a příslušenství Vašeho přístroje

– kompletní servis v případě reklamace
– informace ohledně reklamačního postupu
– informace o nejbližších sběrných místech

– do 24 hodin od přijetí přístroje potvrzení příjmu přístroje, podání informací o zjištěné závadě, sdělení předpokládané doby opravy

Myslíme že pokud se podaří udržet tyto dnes mimořádné služby pak můžeme říct že Krups je s kávovary zpátky ve hře o svůj podíl na trhu.