Kávovary Krups aneb Krups je zpátky ve hře

Kávovary Krups aneb Krups je zpátky ve hře

Vrátíme se do roku 2007 kdy jsme měli možnost testovat kávovary Krups řady 7200 a testy nedopadly úplně nejlépe. Nebudeme si nic nalhávat, ale řada 7000 která byla vyráběna v závodech China vypadala sice skvěle ale její kvalita už na tom byla hůř. Podle statistik které jsme dostaly od jednoho z prodejců bylo více než 45% strojů do dvou let reklamováno. Bylo jasné že pokud značka KRUPS nechce přijít o svoje dobré jméno musí tento problém rychle řešit.

Řešení se našlo a tak KRUPS vrátil výrobu zpět do Francie.
Co se tedy stalo s kávovary Krups?

Krups přišel na trh s novou řadou plnoautomatických kávovarů EA80.. a EA82..
Tyto kávovary prošly modernizací designu ale i technologie. V mlýnku používá kónické ocelové mlecí kameny, mlýnek umožňuje tři stupně hrubosti mletí.
Na úpravu vody používá nově špičkové filtry Claris, které jsou používány třeba pro kávovary JURA.
Velmi zajímavé je například automatické zapnutí a vypnutí kávovaru. Představte si například že ráno vstanete a kávovar je už nahřátý a připravený udělat Vám fantastické espresso.

Pokud milujete cappuccino nebo café latté stejně jako espresso, doporučujeme Vám dokoupit si k tomuto automatu i pěnič mléka KRUPS, díky kterému bude příprava těchto Vašich oblíbených nápojů hračkou.

Tyto kávovary ale mají i špičkovou službu VIP servis.

Co to je VIP servis?

Znamená to že na každém autorizovaném servisním středisku je speciální telefon který je pouze pro servis KRUPS, který slouží pro:

– zodpovězení případných dotazů týkajících se Vašeho přístroje
– poradenství v oblasti údržby Vašeho přístroje

– nabídku náhradních dílů a příslušenství Vašeho přístroje

– kompletní servis v případě reklamace
– informace ohledně reklamačního postupu
– informace o nejbližších sběrných místech

– do 24 hodin od přijetí přístroje potvrzení příjmu přístroje, podání informací o zjištěné závadě, sdělení předpokládané doby opravy

Myslíme že pokud se podaří udržet tyto dnes mimořádné služby pak můžeme říct že Krups je s kávovary zpátky ve hře o svůj podíl na trhu.

8 komentářůna “Kávovary Krups aneb Krups je zpátky ve hře”

  1. pavel napsal:

    Mám úplně jiné zkušenosti:
    VIP linku nikdo nezvedá,
    plný automat je hlučný,
    servis nefunguje.
    KRUPS si už nevyberu!

  2. AB napsal:

    Pavel má úplnú pravdu, mám rovnakú skúsenosť, po rokoch možem kavovar za 500 Eur hodiť do koša….

  3. Radka Perlíková napsal:

    Souhlasím s panem Pavlem,tu jejich „HOT LINE“ nikdo nebere..Dělají z nás akorát pitomce…

  4. Martin napsal:

    Mě už KRUPS nikdy nesmí do domu. Po roce a půl používání je přístroj za 19tis na vyhození. V záruce proběhly tři záruční opravy. Neustále se opakujícíc problémy. Studená káva, pokaždé jiné množství vody, vytékaní vody pod kávovar atd. Čtvrtou už mi nevzali s tím, že po udělání 3000 káv / rok ztrácíte záruku. Je to napsáno na zadních stranách v manuálu. Nicméně před nákupem se s tím nikde nemůžete seznámit. Velmi poruchový přístroj. Servis zamítl reklamaci a nabídl možnost opravy mlýnku za cca 3tis kč. Mlýnek jsem rozebral a vyčistil. A vše funguje. Pěkná zlodějina. Kávovaru se budu snažit velmi rychle zbavit.

  5. Dana napsal:

    Přesně po záruce se začal kazit,pravydelně čistíme a staráme se ani to nepřispělo k tomu,aby byl ok snad se podaří opravyt investice na nákup nebyla malá

  6. Štefan napsal:

    Mám přesně stejnou zkušenost s kávovarem Krups espressario řada XP 72… za 15000 Kč. Po 2 letech je na vyhození. Protéká všude, kam se podíváte. Podíval jsem se na zahraniční diskusní fóra a tam výrobky od společnosti Krups označuji slovem crap, česky slušně řečeno křáp. Nyní chápu proč. Od Krups už nikdy nic a to jsem si říkal německá kvalita, leda ho…

  7. Štefan napsal:

    Mám přesně stejnou zkušenost s kávovarem Krups espressario řada XP 8050 PE… za 15000 Kč. Po 2 letech a 3000 tisících cyklů kávy (horkou vodu ani páru nepoužíváme) je na vyhození. Protéká všude, kam se podíváte. Podíval jsem se na zahraniční diskusní fóra a tam výrobky od společnosti Krups označuji slovem crap, česky slušně řečeno křáp. Nyní chápu proč. Od Krups už nikdy nic a to jsem si říkal německá kvalita, leda ho…

  8. Vladimír napsal:

    Koupil jsem před 4 dny automat KRUPS EA8105.Firma má zřejmě stále problémy s kvalitou.Stále blikají kontrolky na čištění,doplnit vodu,ikdyž je nálevka plná,jednou to jde,potom zas ne,box na odpad je plný,ikdyž je zcela prázdný,je nutný restart,potom to jde tak na 3 kávy,zase to bliká a pořád do kola.Uvidím co dál,potom zakoupím jinou značku.

Přidat komentář